Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

DakisolatieTotaal is de partner voor het isoleren van een perfect dak en de beste service zijn voor ons prioriteiten. Hoewel wij er alles aan doen om het te voorkomen, kan het gebeuren dat u een klacht heeft over een van onze producten, of over onze service.

Wij nemen elke klacht serieus. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht te verhelpen. Wij willen leren van elke klacht, zodat wij onze site, aanbod en service kunnen verbeteren.

Om dit allemaal te realiseren, hebben wij een klachtenprocedure opgesteld. Deze procedure maakt uiteraard geen inbreuk op de wettelijke rechten.

1. Meldt ons de klacht

per e-mail of via het contactformulier:
Meld de klacht (binnen één week na levering) per mail. Stuur een mail naar info@dakisolatietotaal.nl met als onderwerp "klacht". Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen we een bevestiging. De klacht direct melden via het contactformulier kan natuurlijk ook

telefonisch
Ook mag de klacht (binnen één week na levering) telefonisch aan ons doorgeven worden. Op werkdagen zijn wij van 08:30 tot 17:00 bereikbaar op tel: 088 03 06 290.

Natuurlijk geldt hoe beter de klacht omschreven is, des te beter en sneller wij u kunnen helpen.

2. Wij gaan aan de slag

Zodra de klacht ontvangen is, gaan wij aan de slag om uit te zoeken wat er is misgegaan.

Als uw klacht telefonisch aan ons doorgeven is, doen wij onze uiterste best de klacht direct te verhelpen. Mocht het niet mogelijk zijn de klacht direct te verhelpen, dan komen wij zo snel mogelijk met een oplossing.

3. Oplossing

Uiterlijk binnen drie werkdagen na ontvangst van de klacht nemen wij contact met u op met een oplossing voor de klacht.

Toch nog vragen? 

U kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken tussen 08.30 en 17.00 uur op tel: 088 0306 290. Ook kunt u een berichtje achterlaten op onze website. Wij beantwoorden al uw vragen en opmerkingen op een vakkundige wijze.